Jak poznać dobrą stronę www

waru. Dzięki temu, że korzystamy z Internetu obecnie właściwie w każdym miejscu możemy nabyć artykuły nawet korzystając z telefonu komórkowego. Oprócz wielkiej wygody e-commerce cechuje się również często o wiele niższą ceną.

Dodane: 01-01-2017 04:16
Jak poznać dobrą stronę www tanie strony internetowe

E-commerce

Sprzedaż rozmaitych artykułów w Internecie w ostatnim czasie stała się szalenie popularna. Jest to przede wszystkim bardzo wygodny sposób na zakupienie określonego towaru. Dzięki temu, że korzystamy z Internetu obecnie właściwie w każdym miejscu możemy nabyć artykuły nawet korzystając z telefonu komórkowego.

Oprócz wielkiej wygody e-commerce cechuje się również często o wiele niższą ceną. Trzeba przyznać, że internetowa sprzedaż towarów jest często tańsza, gdyż sprzedawca nie wlicza w koszty produktu kosztów związanych na przykład z wynajmem lokalu. Dzięki temu możemy nieraz nabyć ubrania czy różne inne przedmioty w naprawdę korzystnych cenach. Nic więc dziwnego, że taki sposób sprzedaży z roku na rok stał się coraz bardziej popularny.


Cytat z Wikipedii o e-handlu

Według Głównego Urzędu Statystycznego e-handel1 (e-commerce) obejmuje transakcje, które dokonywane są poprzez sieci oparte na protokole IP. Towary i usługi zamawiane są w trybie bezpośrednim (on-line), natomiast dostawa oraz płatność może odbywać się w sieci lub poza nią. Z e-commerce wyłączone są zamówienia złożone przez telefon, fax lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Sam termin e-commerce wszedł do powszechnego użycia dopiero w 1997 roku, a wykreowany został przez IBM.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny


Korzyści e-commerce w Wikipedii

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny



© 2019 http://leczenielysienia.com.pl/