Poprzednie wpisy:

Następne wpisy:

Informacje na temat działania naszej firmy można zdobyć na kilka sposobów, jednym z nich są .
To ciekawy pomysł, w szczególności dla dużych sieci handlowych lub innych firm z wydziałami w innych miastach.

Ankiety

opinia-klienta.plopinia-klienta.plDane zebrane z ankietowania są jedną z najczęściej wykorzystywanych metod do zbierania danych marketingowych.
Firmy wykorzystują ankiety, aby zebrać konkretne dane dla sowich klientów, które później im sprzedają.
Ankiety przeprowadza się nie tylko analogowo, czy też w realnym życiu,a le również w sieci.
Grupa ankieterów otrzymuje ankiety do wyplenienia, których wyniki są odpowiednio interpretowane. Specjaliści w takich firmach pracują na ogromnej ilości danych, które muszą odpowiednio zinterpretować, aby przedstawić czytelne i trafne wyniki.
Oprogramowanie komputerowe pozwala na łatwe dzielenie się tymi danymi pomiędzy analitykami, a klientami.

Z wikipedii: Statystyka

Statystyka (niem. Statistik, ?badanie faktów i osób publicznych?, z łac. now. statisticus, ?polityczny, dot.

polityki?, od status, ?państwo, stan?) ? nauka, której przedmiotem zainteresowania są metody pozyskiwania i prezentacji, a przede wszystkim analizy danych opisujących zjawiska, w tym masowe. Duża część nauki zajmuje się obserwacją otaczającego nas świata lub też posługuje się eksperymentem dla potwierdzenia swoich teorii.

Takie badanie przebiega zazwyczaj według schematu: zebranie dużej ilości danych, ich analiza i interpretacja.

Badaczowi potrzebny jest wtedy zestaw narzędzi - sprawdzonych metod, które umożliwią mu operowanie na dużych zbiorach danych.

Tworzeniem i rozwijaniem takich użytecznych narzędzi zajmuje się właśnie statystyka.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Statystyka

Dobre opinie i marketing

Im większa firma tym bardziej musi uważać na błędy marketingowe.

Tak jak w przypadku małych i średnich firm straty mogą być niewielkie tak błąd marketingowy, który zmieni pozytywne postrzeganie całej marki może oznaczać koniec dla jej działalności.

Straty poniesione na skutek takich błędów są bardzo dotkliwe, dlatego warto zatrudniać jedynie renomowanych specjalistów oraz odpowiednio im płacić, aby mieli motywację do pracy. Pozytywny PR jest bardzo istotny, a dbanie o to należy do istotnych czynników rozwoju i utrzymania firmy w dobrej kondycji.

Mało kto dzisiaj może sobie pozwolić na niezadowolenie klientów, albo na złe opinie w internecie.
Inwestycje tego typu może nie przynoszą wymiernych korzyści, ale z czasem dostrzeżemy ich wartość..

Widok do druku:

opinia-klienta.pl