Poprzednie wpisy:

Następne wpisy:

the protein works

Różnorodne substancje dostępne na rynku powstały po to, aby zmaksymalizować efekty treningu: - to doskonały przykład.
suplementów jak wiadomo jest dużo, a ich zastosowanie jest inne w zależności od potrzeb.
O odżywkach i suplementach.

Wikipedia i termin: Kazeina

Kazeina (sernik) ? białko z mleka, które zostaje wyodrębnione w procesie trawienia poprzez działanie podpuszczki. Kazeina podpuszczkowa ułatwia wchłanianie białka z przewodu pokarmowego, ponieważ pokarm pozostaje w nim dłużej.

Podpuszczka występuje tylko u osobników młodych, dlatego niektóre źródła podają, że spożywanie mleka przez osobniki dorosłe nie dostarcza zbyt wielkiej ilości białka i wapnia, gdyż mleko nie jest w pełni przyswajane przez przewód pokarmowy. Kazeina kwasowa techniczna wytwarzana z mleka krowiego przy zastosowaniu kwasów.

Ma zastosowanie w różnych gałęziach przemysłu. Kazeina należy do fosfoprotein i glikoprotein, co oznacza, że w łańcuchu białka wbudowywane są reszty cukrowe i fosforanowe.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kazeina

Kiedy stosujemy jakie odżywki

Odżywki można podzielić na trzy główne typy ze względu na czas stosowania.
Są to: przed treningówki, treningówki, i po treningówki.
Nazwy tych grup są dość jednoznaczne, ale po co tak na prawdę cały ten podział.
Czy nie wystarczy po prostu zażywać dane substancje w odpowiedniej ilości? Otóż wg.
badań, nie. Okazuje się bowiem, że organizm ma różne zapotrzebowanie w zależności od tego czy jesteśmy po, w trakcie czy przed treningiem.

Przed treningówki maja ans przygotować na budowę mięśni i spalanie tłuszczy.

W trakcie treningu chodzi o uzupełnienie minerałów i wody, czyli w grę wchodzą głównie napoje izotoniczne.
Natomiast po treningu chcemy uzupełnić energię (węglowodany) i szybko uzupełnić białka, żeby zmniejszyć katabolizm.

Co to jest gimnastyka izomeryczna

the protein works
Gimnastyka izometryczna (gr.
równomierność) ? specyficzna forma treningu siłowego metodą skurczów izometrycznych, podczas którego mięśnie są napięte, ale nie zmienia się ich długość. Metoda opiera się na zasadzie, że mięsień jest tym intensywniej ćwiczony, im większy opór jest mu stawiany. Podstawowe ćwiczenie polega na dociskaniu częścią ciała do nieruchomego przedmiotu napinając mocno mięśnie, wytrzymaniu tak przez pewien czasu i rozluźnieniu mięśni.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Gimnastyka_izometryczna.
Dodane: 27-09-2016 08:06

Tagi: sklep odżywki sport suplementy proteiny siłownia

Widok do druku:

the protein works